Aangescherpte Corona maatregelen

Publicatiedatum: 22-01-2021

De overheid heeft de maatregelen in verband met het coronavirus aangescherpt. Wij werken daarom zoveel mogelijk vanuit huis. Natuurlijk doen wij er alles aan om onze dienstverlening zoveel mogelijk door te laten gaan. Wij vertellen u graag welke maatregelen wij nemen nu we te maken hebben met een lockdown. 

Onze kantoren in Grave, Ede en Velp zijn gesloten voor bezoekers 

Onze medewerkers werken op dit moment vanuit huis. Dit doen wij om de verspreiding van het Coronavirus te voorkomen. Wij zijn uiteraard wel telefonisch bereikbaar via  088 450 10 10. U kunt ook contact met ons opnemen via het contactformulier op onze website.  

Maakt u zich zorgen over het betalen van de huur vanwege de Coronacrisis? 

Neem dan contact met ons op via 088 450 10 10. Wij denken graag met u mee voor een oplossing. Bijvoorbeeld door een betalingsregeling met u af te spreken. Natuurlijk mag u ook contact met ons opnemen als uw inkomen om een andere reden is gedaald.  

Op de website van de Rijksoverheid kunt u ook bekijken of u in aanmerking komt voor ondersteuning van de overheid. 

Op dit moment voeren wij alleen spoedreparaties uit

U kunt uw spoedreparatie bij ons melden via 088 450 10 10 of meld uw reparatie online. Heeft u een reparatie zonder spoed? Neem dan na de lockdown contact met ons op.  

Wij benaderen u vóór een spoedreparatie telefonisch om te vragen of u of uw huisgenoten klachten hebben als niezen, hoesten, last van luchtwegen of koorts. Wij houden minimaal 1,5 meter afstand en vragen u dit ook te doen. Onze medewerkers dragen een mondkapje. Wij vragen u dit ook te doen. Ook wassen we voor en na ieder bezoek onze handen. We werken zoveel mogelijk  contactloos. Dit betekent dat wij met u kijken of we kunnen regelen dat onze medewerker niet tegelijk met een bewoner in dezelfde ruimte aanwezig is. 

Is er wel sprake van klachten? Dan overleggen wij met u of iemand anders de deur open kan maken. Kan dat niet? Dan overleggen wij met de GGD hoe we op een veilige manier toch de noodzakelijke reparaties kunnen uitvoeren. 

Tijdens de avondklok voeren wij spoedreparaties uit die echt niet kunnen wachten

Bel ons via 088 450 10 10 om uw spoedreparatie te melden. Bij spoed staan we 24 uur per dag, 7 dagen in de week voor u klaar. 

Verschillende werkzaamheden van onze partners gaan door 

Het kan hierbij gaan om werkzaamheden aan de buitenkant van woningen, maar soms ook werkzaamheden in de woningen. Uiteraard volgen ook onze partners de richtlijnen van het RIVM. Ook hebben zij houvast aan het protocol veilig doorwerken bouw- en technieksector. Bekijk het protocol. Bij het uitvoeren van de werkzaamheden staat de gezondheid van de bewoners en de medewerkers altijd op de eerste plaats.  
 
Onze partners sturen u voor de afspraak een brief en nemen telefonisch contact op om te vragen of ze kunnen komen voor het onderhoud. Heeft u last van klachten als niezen, hoesten, last van luchtwegen of koorts? Dan kunnen de werkzaamheden op dit moment niet doorgaan. Ziet u de afspraak niet zitten? Dan kan u dit aangeven en worden de werkzaamheden uitgesteld. 

Meer informatie over het Coronavirus

Wilt u meer weten over het Coronavirus en de richtlijnen van het RIVM? Kijkt u dan op de website van het RIVM

 

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden