Reparatie melden

Wij regelen een groot deel van het onderhoud aan je woning. Wil je weten wie er verantwoordelijk is voor de reparatie? Lees het in de reparatie A t/m Z lijst. Ook zie je hier meteen of er een Serviceabonnement nodig is voor je reparatie. Meld en plan een reparatie makkelijk online!  

Stap 1: Bij wie kan ik terecht?  

Voor onderstaande reparaties werken we samen met bedrijven waarmee je zelf contact opneemt. 

link-target="_self" Verwarming stuk
link-target="_self" Afvoer verstopt
link-target="_self" Ventilatie stuk
link-target="_self" Glasschade
link-target="_self" Waterlevering probleem
link-target="_self" Stroomstoring

Stap 2: Meld en plan de reparatie

Heb je een andere reparatie? Meld en plan de reparatie hieronder. 

Reparatie melden

Spoedreparaties

Bij spoedreparaties is onze Klantenservice 24/7 bereikbaar via 088 450 10 10. Denk bijvoorbeeld aan spoedreparaties die niet kunnen wachten, zoals een gaslekkage, een gesprongen waterleiding of als je jezelf hebt buitengesloten. Regel je zelf een bedrijf? Dan betaal je zelf de kosten.

Meer informatie
Reparatie A t/m Z lijst Brochure onderhoud en reparatie Schimmel Ongedierte Rookmelder defect
Lees ook
Serviceabonnement Zelf klussen Onderhoud en renovatie Schade en aansprakelijkheid
Uitleg video's
Meld reparaties online Gaskraan afsluiten Schimmel oplossen CV ketel bijvullen Stroomstoring oplossen Verstopping oplossen