Reparatie melden

Wij regelen een groot deel van het onderhoud aan uw woning. Wilt u weten wie er verantwoordelijk is voor de reparatie? U leest het in de reparatie A t/m Z lijst. Ook ziet u of er een Serviceabonnement nodig is voor uw reparatie. Meld en plan uw reparatie makkelijk online!  

Stap 1: Bij wie kan ik terecht?  

Voor onderstaande reparaties werken wij samen met bedrijven waarmee u zelf contact opneemt. 

Verwarming defect Afvoer verstopt Ventilatie defect Glasschade Glasschade Stroomstoring

 
 

Staat uw situatie er niet bij? We helpen u graag via:

Stap 2: Meld en plan uw reparatie

Heeft u een andere reparatie? Meld en plan uw reparatie hieronder. 

Spoed

Bij een spoedreparatie, neem 24/7 contact op met onze Klantenservice via 088 450 10 10. Denk hierbij aan spoed die niet kan wachten, zoals een gaslekkage, een gesprongen waterleiding of als u uzelf heeft buitengesloten. Wanneer u zelf een bedrijf regelt, betaalt u de kosten.