Reparatie melden

Wij regelen een groot deel van het onderhoud aan uw woning. Wilt u weten wie er verantwoordelijk is voor de reparatie? U leest het in de A t/m Z lijst. Ook ziet u of er een Serviceabonnement nodig is voor uw reparatie.

Stap 1: Direct bellen

Voor onderstaande reparaties werken wij samen met bedrijven waarmee u zelf contact opneemt. 

Verwarming defect Afvoer verstopt Ventilatie defect Glasschade Glasschade Stroomstoring

 
 

Stap 2: Reparatie melden 

Heeft u een andere reparatie? Meld uw reparatie hieronder. 

Spoed

Bij een spoedreparatie, neem contact op met onze Klantenservice via 088 450 10 10. Denk hierbij aan gaslekkage, een gesprongen waterleiding of als u uzelf heeft buitengesloten. Bij spoed staan we 24/7 voor u klaar. Wanneer u zelf een bedrijf regelt, betaalt u de kosten. 

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden