Reparatie melden
Wij regelen een groot deel van het onderhoud aan uw woning. Wilt u weten wie er verantwoordelijk is voor de reparatie? U leest het in de reparatie A t/m Z lijst. Ook ziet u of er een Serviceabonnement nodig is voor uw reparatie. Meld en plan uw reparatie makkelijk online!
Stap 1: Bij wie kan ik terecht?
Voor onderstaande reparaties werken wij samen met bedrijven waarmee u zelf contact opneemt.
Staat uw situatie er niet bij? We helpen u graag via:
Stap 2: Meld en plan uw reparatie
Heeft u een andere reparatie? Meld en plan uw reparatie hieronder.
Spoed
Bij een spoedreparatie, neem 24/7 contact op met onze Klantenservice via 088 450 10 10. Denk hierbij aan spoed die niet kan wachten, zoals een gaslekkage, een gesprongen waterleiding of als u uzelf heeft buitengesloten. Wanneer u zelf een bedrijf regelt, betaalt u de kosten.