Reparatie melden

Wij regelen een groot deel van het onderhoud aan uw woning. Wilt u weten wie er verantwoordelijk is voor de reparatie? U leest het in de A t/m Z lijst. Ook ziet u of er een Serviceabonnement nodig is voor uw reparatie.

Hieronder vindt u meer informatie over de meest voorkomende reparaties.

Verwarming defect Afvoer verstopt Ventilatie defect Glasschade Schimmel Ongedierte Gas storing Glasschade Stroomstoring Lift storing Rookmelder defect TV/Internet storing

 
 

Meld uw reparatieverzoek via onderstaand formulier.  

Spoed

Bij een spoedreparatie, neem contact op met onze Klantenservice via 088 450 10 10. Denk hierbij aan gaslekkage een gesprongen waterleiding of als u uzelf heeft buiten gesloten. Bij spoed staan we 24 uur per dag, 7 dagen in de week voor u klaar.

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden